RN06072020 Hayvanları çok seviyorum , bebeğimin de hayvan sevgisiyle büyümesini umuyorum.Henüz 4 aylık fakat nasıl bi yol izlemeliyim bilemiyorum sakıncası var mıdır ? Uzmanlar ne öneriyor bu konuda bilgisi olan var mı güzel arkadaşlarım 🦋
Aylingneess RN06072020 bi bilgim yok ama kızım1yaşından sonra aşırı bi merak saldı özellikle kedilere karşı korkuyor ama çok seviniyor onları görünce çığlık atıyor bazen kediler bizden korkup kaçıyorlar çok eğlenceli oluyor o halleri
Tomi RN06072020 kedim var. Doğumdan sonra arkadaşa vermiştim. Dün kedim eve dönüş yaptı. Kızım iki buçuk aylık. Kucaktayken kediyi takip ediyor. Kedi de eve gelince yeni eşyaları yani bebeğin eşyalarını hepsini kokladı. Banyoda küvete kadar kokladı. Bugün de kızım uyurken elini geldi kokladı geri çekildi.
Tuba RN06072020 İki oğlum ve iki kedim var. Oğullarım ikisi de kediyle büyüyor ve hiç bir sıkıntı yaşamadım☺️
hankardeslerr Hunilianne Benim oğlumda öyle onlaro görünce ağzı birleşmiyor 🤩 Tabi kedicikler gidincede çığlığı basıyo ağlıyo 👶
Kuroneko Kendi evimizde 2 kedi 1 muhabbet kusu ve sitenin icinde ilgilendigim bir kopegimiz var. Annemin evinde bir kopegim 7 kedi var 😄 engelli ya da iskence görmüş hasta hayvanlari elimizden geldigince iyilestirip yuva bulmaya calisiyoruz bulamadiklarimiz kaliyor. Oglum dogdugundan beri hayvanlarla ic ice. Kedileri gördüğünde gozleri parliyor surekli peslerinde fakat kediler onla hic ilgilenmiyor 🙈 o yine de her seferinde ayni hevesle oynamak istiyor. Hayvan sevgisiyle büyümesi cok onemli bir çocuğun. Merhameti daha iyi ogrenebilecegi bir alan yok. Erkenden alıştırın derim
RN06072020 Kediler yumuşacık ve hafifler kucağa almak kolay oluyor herhalde ondan tüm bebişler kediye meraklı sanırım en azından 6 ay olana kadar beklemek lazım sonrasında dostlarımıza kavuşabiliriz 🥰