1anne3434 Eczaneye soruyorum kaç gündür yok diyorlar vurulan varsa yazabilir mi acaba kendi hastalarina ayırdıkları için mi yok diyorlar emin değilim kaç eczaneye numaramı bıraktım ismimi yazdırdım ama henüz ses yok🤷🏼♀️