Sevdadenizzz Kızlar 17 günlük bebeğim var sütüm bol çok şükür ilk zamanlar bebek küçük olduğu için hepsini bitiremiyordu çok ağrıyordu göğüslerim şimdi terbiye oldu yumuşak artık bebeğim yine bitiremiyor tabi ama ağrımıyor ilk günler gibi .. sizce Bebek emdikden sonra kalan sütü sağmasam sütüm kesilirmi ya da azalır mi Merak edıyorum açıkçası 😊Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
Kelebegim_42 Sevdadenizzz ben hiç sağmadım şimdiye kadar ama hala sütüm çok güzel kızım 15 aylık bu arada
Yorgunanne1 Sevdadenizzz 10aylık kızım var bende hiç sağmadım maşşllah göğüslerim hala dolu 🧿sütümde hiçbir azalma olmadı
Aknmsr Sevdadenizzz ben tek meme emziriyoedum biri yetiyoedu diğeri dolduğu zaman sağıyordum onu da şuan5.5 aylığız hala bir seferde tek meme emiyor yetiyor yani ben öyle ilerliyordum
Sariduru Yukarda kalsın diye yazıyorum bende bilmiyorum bunu sanki tek göğsümde azaldı gibi geliyo bana 2 aylık kızım sagmiyorum hic
SertapHilal Emzirdikten sonra göğsünü sağıp boşaltırsan sütün daha da artar. Çünkü göğüsteki süt sağıldıkça beynimize sinyal gider süt üretmesi için, her emzirmeden sonra sağman şart değil 2 emzirmeden sonra sağabilirsin hem mastit olmazsın 😊
Sevdadenizzz SertapHilal Peki sağmazsam sütüm kesilir mi iki göğsümü bir sağmamda 200 ml süt çıkıyor belki sağsam daha da çıkar bilmiyorum azalmasından korkuyorum bebeğim küçük diye bitiremiyor maalesef
Karpuzreceli Ben sağdıkça dahada fazlalaytı 5. Ayıma gırıyorum çok şükür sabah akşam en az 80 cc sağıyorum.bırturlu terbıye olmadılar sağöayınca taş gibi oluyor ağrı yapıyorlar.senınkı terbıye olmuşsa neden sağıyorsun kı zaten bebeğin içeceği süt miktarı kadar üretıyor (ama yınede siz daha iyi bilirsiniz bu benım gorusum)
Eddaliko Karpuzreceli canım benim gögüslerimde taş gibi oluyor bebeğim 17 günlük şuan sağdıgımda ona kalmassa diye korktugumdan sagmıyorum çünkü bazen o 1 saat falan emiyor sonlara dogru artık süt gelmiyor emerken bakıyorum napsam bilemedim
Sevdadenizzz Yorgunanne1 ne bilim canım süt içinde kaldıkça kesilir diye korkuyorum bebeğim daha küçük bitiremiyor Çünkü iki mememde 200 ml süt çıkıyor maşallah
SertapHilal Sevdadenizzz Bebeğin emerse sütün azalmaz,sağmadığında da azalmaz sadece kendini mastit olmaktan korursun göğsünü boşalttıkça rahatlarsın süt üretimi artar beynimize sinyal gittiği için. Ama sağmak zorunda değilsin azalır diye korkma 😊
Yorgunanne1 Sevdadenizzz maşşllah korkmayın azalmaz. Benm bebeğmde bitiremedi boşalmazdı göğsüm sadece dkkt edin mastit olmayn
Melindam Sevdadenizzz Her Emzirme Sonrası Sağın Bence. Çünkü Bebekler Son Sütle Kilo Alırlar O yağlı Olan Sütü İçmesi Gerekiyor. Ben Sağıyorum Her Emzirme Sonrası Acıkınca Veriyorum veya Buzluğa Atıyorum. Benim Zaten Süt Biriktirmem Lazım İşe Başlıcam Sürekli Sağım Yapıyorum
Melinamm Sevdadenizzz ben de bunu hep dusunurdum. Ama sonunda anladimki sagmaya gerek yokmus. Birtek gogsum agridigi zaman sagdim rahatlatti. Ama su an mesela hep emziriyorum 5 aylik oldu bebegim hic mama vermiyorum ve sadece emziriyorum gayet de guzel doyuyir kilosu da iyi goguslerim de iyi :) bence sagma. Durduk yere baska sorunlar cikarirsin karsina. Tazyikli gelir sutun meme reddi fln olur. Gerek yok .
Melinamm Sevdadenizzz ve burada yorumlari okudum sag buzluga at lazim olur diyenler var. Ben katilmiyorum cunku denedim bunu. Sagdim buzluga attim ama hic ihtiyacim olmadi. Bebegimin sutu beni emerek almasi benim icin dogru olan. Bebegimin istedigi kadar sutu uretiyor goguslerim. İlerde zaten lazim olmaz :) eger bebegini biyere birakip sehir disina cikacaksan o zaman sag. Ama ben butun gunu bebegimle beraberim ve istedigi zaman emiyor bazen 15 dakika da 1 bazen 3 saatte 1 :) ama hic sutum var yda yok dusunmem. Eskiden dusunurdum cunku tecrubesizdim. Ama simdi gercekten herseyin ne kadar dogal ve normal oldugunu anliyorum.
Melinamm Sevdadenizzz bide şunu duşun. Bebekler emdikleri kadar sut olur. Beyin ona gore sut uretir. Diyelimki sen simdi sutunu sagdin. Ve yarin sabah 10da verdin. Sabah 10 da sen emzirmedigin icin o saatte sut uretimi Azalir. Yani beyin derki bu saatte yemiyor gerek yok sut uretmeye. Ben en cok bu yuzden katilmiyorum sagarak beslemeye. Yani bebegim aciktigi saatte dunden sagdigim sutu verirsem memeden bu saatte emmesi gereken zamani kaybedecegim. Umarim anlatabilmisimdir. Ha eger farkli ozel bir durumun varsa atiyorum ise gidiyorsun calisiyorsun ya da bebegi annene birakacasin 1 saatlik bir yere gideceksin o zaman onceden sagarsin sutunu bebegin icin hazirlarain.
Egemen2701 Melinamm işte tam sizin bahsettiğiniz bende oldu. Tabi sağma meselesiyle değil mama başlamıştık hastanede düşük kiloda doğdu bebeğim eve gelince emzirmem gereken saatte mama verdik günde 2 kez falan verin demişti ebeler gece ben uyurken kayınvalidem verdi mama misal veriyorum göğüsten emilmemiş oldu su an 2 aylık bebeğim aklıma gelirse denemek için sağardım o zaman 30ml çıkardı su an yine 30 -40 çıkıyor hiç artmadı mama yemesi arttı bu arada yetmediği için ben mamayı azaltıp emmeye dönmek istiyordum halbuki