zeynepzeze Merhaba, kullananlardan yorum alabilir miyim? Yün olduğu için bu daha sağlıklı değil mi? Peki nasıl yıkamamız gerekiyor. Şikayetleri de var çekme yaptı diye. Birde kolsuz olması daha mı iyi?
Dkk zeynepzeze henüz 1 hafta olmadı alalım.kolsuz olması işime geldi . Uykuda giydirmek çıkarmak gerekince kolaylık sağladı. Malum 4 mevsim kullanılıyor şu an da hava tam serin olmadığı için Sabaha karşı giydirdiğim oluyor. Bununla ilgili bir arkadaşın postu vardı bence ona güvenerek aldım etiketliyorum sizi 💐
zeynepzeze Dkk Aldığınız modelin fotoğrafını atar mısınız acaba? Ben kolsuz tek katlı alayım diyorum. Ev ısısı farketmiyor değil mi? Wollnat ergo gibi tog ile değil anladığım kadarıyla tek kat çift olarak var
Dkk nur35 @zeynepzeze bu modeli kış ayı için önermiyor firma. Tamamı yün olmadığı için . Bşrde torba model olduğundan yürümeye başlayınca rahat olmaz demişlerdi. Tabi arkadaşta memnunmuş bilemedim🤷🏻♀️ Hangi ildesiniz ? Ortalama kaç derece eviniz? 24 derecede ile 20 derece arası için tek kat kosluz gösteriyor ısı kartında.
zeynepzeze Dkk 22 23 derece şu an, ama kalorifer yandığında kaç olur bilemiyorum. Bende tek katlı alayım o zaman. Çok teşekkür ederim cevabınız için 🍀
nur35 Dkk İzmirde yaşıyorum evim ortalama 21 derce oluyor. Oğlum üstünü örttürmüyor bu çok işime yaradı. Altı fermuarlı zaten uykuda problem olmuyor gerektiği zaman fermuarını açabiliyorsunuz. Diğer modelleri terletti oğlum fazla sıcak sevmiyor bu bize uygun oldu.