iremceren Beko kullanıyorum, Arçelik’le aynı zaten . Yıpranma siyah çamaşırlarda oluyor, siyahları solduruyor. Bir de dolap kuruluğu + diye bir ayarı var, çoğunlukla onda çalıştırıyorum, çünkü diğer ayarlarında nemli çıkartıyor. O ayar ise çok kırıştırıyor. Hepsi böyledir bence makinelerin, ama memnun musun dersen memnunum. Çekme de yapıyor ayrıca bu ayarda bebek çamaşırlarında