5.5 aylikti koydum 11 aylikken yurudu tirtilim masallah🧿 ne parmak ucuna basiyo ne bacaklari egri ne dengede sorunu var nede baska herhangi biseyi. yapmayin nolur korkutmayin insanlari. tek buyuttum oglumu yemek yaparken lavaboya girdigimde yada cok acil biseyde 10 15 dakika koymak bebeginize zarar vermez. aksama kadar yurutece birakin demiyo kimse zaten. su yurutec zararli amaaan hayir sakiiin asla koyma dusuncenizden bi sıyrılın artik lutfen.