Htcbg 3 veya 4 gündür sadece koku alamıyorum. Başka bir şey yok. Ama hiiiç alamıyorum. Bebeğim daha 33 günlük ne yapmam gerek nasıl davranmam gerek. Test için gitsem yapmıyorlar. Ama lohusalığım çok ağır geçiyor zaten. Bunaldım ne olur bana akıl verin.😢🙏
Prens0205 Htcbg koku ve tat almıyorum dediğiniz zaman direk test yapıyorlar gittiniz de mi yapmadılar
uykusuzpanda Ay cok gecmis olsun ne diyim bilemedimki bebeginin yaninda maskeyle dolas kolonya kullan bol bol kendini strese sokma sakin kal insallah hemencik ataltirsin 😌