sehribannn hiç merak etmeyin normal şekilde alır. Benim ikizlerim 6 aylık, 1 aydır kullaniyoruz ve normal kilo alımları. İkizlerden biri hemen hemen her gün yapardı önceden, diğeri de 2-3 güne bir yapardı genelde. Bebelac kullanmaya basladigimizdan beri kaka yapmadıkları gün çok nadir, hatta günde 2-3 kez bile yapıyorlar. Kilo alımı da normal bir eksilme olmadı