Merhaba hanımlar, tayin sebebiyle Ilgın’dayım ve Aralık ayında işe başlamayı düşündüğüm için o zaman 9,5 aylık olacak bebeğimi kameralı evimde bir bakıcıya emanet etmek istiyorum. Tek kriterim bebeğime karşı vicdanlı olup bol bol konuşup oynaması ihtiyaçlarını karşılaması. Ev işi beklentim yok, belki zaman olursa salonu falan toplayabilir. Saat 8.30-15.30 arası ortalama olarak. Ayda 6-9 gün arasında değişecek baktığı gün. Geri kalan günlerde babası bakacak. Baktığı gün başına 100 lira düşünüyoruz. Bazen öğle arasında gelebilirim emzirmek için onun dışında süt bırakacağım. Çevremize haber verdik ancak buraya da yazmak istedim belki tanıdığı olan vardır. Teşekkür ederim ☺️