H_A 11 aylık ıyımıs kızım 4bucuk aylık 15gune ıse baslıcam 1aydır bıberon alsın dıye ugrasıyorum butun duzenımız altust oldu alısmıyor keske kımseyı dınlemeyıp ılk ay verseydım suan kucuk olmasına ragmen anlıyor istemiyor bıberonu denemedık ne bıberon kaldı ne mama