Kızlar tangle teezer malum çok pahalı daha önce kullanıp memnun olmayan da bir hayli fazla . Bu marka onun replikası kullanan var mı ? Saçlarım çok çok inçe telli düğüm oluyor . Bebek ile de çok uzun süre duşta kalıp açmaya Fırsatın olmuyor. Malumunuz aşırı da dökülüyor. Sürekli toplu günlük taramada olmuyor bi akıl verin kızlar