Bakıcıyla biraz vakit geçirin derim ben işe başlamadan bir ay önce Her gün iki saat iki çağırdım hem oğlum alışsın hemde evin düzenini öğreNsin birde nasıl baktığına emin olmak istedim . Bebeğin düzenine ait herşeyi gösterin . TV izlemeyeceğini altını çizin . Ben sen izleyebilirsin ama oğlum arkası dönük olacak falan demiştim . Mesela emzik kullanıyorum ama sadece uyurken verilecek gün içersinde emzik ağzında olmayacak falan diye çocuğunuzla ilgili tüm ayrıntıları söyleyin kendine göre çocuğa bir düzen oluşturur sizi zora sokar . Mesela nasıl uyutuyorsunuz muhakkak söyleyin . Yemeğini mama sandalyesinde döke saça yiyebileceğini belirtmiştim mesela asla ısrar etmemesini yemek istemiyorsa yemeyebilir falan diye aklıma gelenler bunlar ama benimkinin ayrıntıları bunlar 😊 sende tüm ayrıntıları belirt ama tavsiyem biraz vakit geçir muhakkak vakit geçirdikçe ayrıntılar aklına gelir .