figennurdan_50 Kızlar iyi akşamlar bebeğim 1yas 3 aylık sürekli yediğini çıkarıyor kaka yapıyor sürekli günde 5 defa falan alıyorum hemen çıkarıyor yemek yiyince o yüzden hicte kilo alamıyor 😣
Patatesyanakannesii figennurdan_50 benim bebegimde 3 4 kere yapıyor bende bilmiyorum sebebini dise bagliyorum ama bilemedim yinede benim bebegim de 1 yas 3 aylik
Kado87 figennurdan_50 ayy suan onu arastiriuorumm bende bekliyim.burda her yedigini bezini aciyorum kakali cok katida degil
Yenibebek_yenianne figennurdan_50 Aynı benim bebeğim her emzirme sonrası kaka yapıyor. Yaa benimkinin kilosu da fazla bana göre ben çok kilolu olsun istemiyorum çok boğazlı birde hep emmek istiyor🤦♀️
Nzdl Patatesyanakannesii canım benim yigenim öyleydi ne yese hemen çıkarırdı 1bucuk yaşındayken doktora götürdük besine alerjisi var ne veriyorsanız Ogün vermeyin bi deneyin 3gun dikkat edin verdiklerinize dedi ablam domates vermedi 3gun meğer domatese alerjisi varmış ondan sonra iyilesti