Synmannesi
Ben de bebeğim ilk doğduğundan beri bepanthol kullanıyordum şimdi 8 buçuk aylık bebeğim açıkçası pahalı gelmeye başladı burada post açtım tavsiyeler üzerine sudocream aldım fiyatı yarı yarıya uygun ve bepanthol kadar memnun kaldım harika bi krem 15 gündür kullanıyorum çok güzel ve uygun 250 gr 60 TL ye internetten aldım