Kızlar merhaba, benim bebeğim 4 aylık oldi . Önceleri de kurardı ama böyle içtiği sütü olduğu gibi çıkarmazdı. Şimdi neden bilmiyorum sütu olduğu gibi çıkarıyor. Islenmis şekilde değilde normal şekilde çıkarıyor. Anlamadım gitti. Bir sıkıntısı da görünmüyor. Yanu aşırı çokta içirmiyorum, zaten sütüm çok değil. Var mı bizim gibi olan ,nedendir acaba ?