smile56 Deletedmom4018 bizimkide öyle.bazen alıyor cuk cuk yapıyor cıkarıyor bazende diliyle itiyor istemiyor
bgmarik Deletedmom4018 bizi tarif etmişsiniz.Ara sıra emiyor sonra atıyor alıp dişini kaşıyor midesi bulanıp öğürüyor 🙄
Mom14 Deletedmom4018 ay cok ufak damaklı emziği tutamaz daha anne memesine en yakın uçlu emzik alman lazım philips avent ultra air benimm kızada damaklı verdim tutmayı beceremedi bunu tuttu
Ayazege06 Deletedmom4018 38 günlük benim oglusum da hic sevmiyor emziği ilk günden beri diliyle itiyor öğürüyor 😊
Ayazege06 Deletedmom4018 Çok komik oluyor son günlerde dilini sık sık dışarı çıkarmayı öğrendi paşam 😊 emzige alısmaması bir yandan iyi diye düşünüyorum sonra bir de biraktirma sorunu oluyor
Mervee35 Mom14 benimde bebeğim 2.5 aylık. O, da emziği verdiğimde öğürüyor diliyle itiyor. Bnde mi avent in alsam acaba