Ravzam30 Kızlar ıkı ay once bebegımde konsk çıktı cıddı derecede fazla fazla hemde zeytınyagı surup konakla bekleyip taradım sımdı kızım dort bucuk aylık derısıne baktım yıne cıkmış bıle konaklar neden çıkıyor bunlar bılen varmı acaba
KahramanAnne Ravzam30 konağın bir diğer sebebi de inek sütü alerjisi olabilir yani siz tükettiğiniz için sütünüzden ona geçiyor olabilir. Alerji testi yaptırdınız mı?
KahramanAnne Ravzam30 süt tüketmek şart değil peynir yoğurt hepsi süt ürünü hatta paketli yiyecekler tatlılar çikolatalar hepsinde süt mevcut. Çubuk krakerin içinde bile mevcutt. O yüzden isterseniz bir test yaptırın içiniz de rahat olsun
Elfea Kullandığınız sampuanda yapabilir bizimde yavaştan başlamıştı şampuan kullanmayı bıraktım epey azaldı ben şampuan bağladım yani bu durumu
Emir123ali Ravzam30 5 aylığız hala var takıntılıyım mustelanın her ürününü aldım geçer gibi oluyor tekrar çıkıyor artık pes etdim etrafımdaki insanlar bırak kendiliğinde gider dediler inşallahh geçer yaaa 🤲🤲