Krsmngl mama ile beslenen bebeklere az da olsa su verilir doktorum biraz ver dedi bende mamayla besliyorum ama çok fazla verme dedi
ilk doğduğu günden beri veriyorum emzirirkende veriyodum. Bana göre suyun yerini hiçbirşey tutmaz mamayı suyla yapıyoruz diye su ihtiyacını karşıladığını sanmıyorum biz çay içiyoruz meyve suyu içiyoruz suyun yerini tutuyomu? Benim fikrim bu yönde. Kızımda suyu çok sevdiği için içiyor
tek problem yediği mamayı geçicek kadar su vermemek mamadan sonra verebilirsin karnını suyla doyurma yani