8 ayligiz, iki koca ögünü yiyoruz 190 gr
Sabah mama, kahvalti bebek keloksu mesela almanyada var tr varmi bilmiyoru, 11 de sicak yemek ya sebze ya etli ya tavuklu. ( haftada 3 kes et birkez balik bir tavuk bir hindi vermeye bakiyorum) öglen 14 corba ilik suyuyla herzamn 17 de yulaf etmeli yada bevek etimet ile yada bebek bisküvisyle meyle oda 190 gr. Mutfk terazimle ölcüyorum. Bu benim yedirme seklim kendi bildigim hissetigim gibi