Ececem Merhaba bebeğim 8 günlük. emzirme sonrası baya uğraşarak gaz çıkarmaya çalışıyoruz ama çok nadir çıktığı oluyor. Gaz sıkıntısı da yok şu anlık rahat uyuyor. her emzirme sonrası mutlaka gaz çıkarmalı mı ? kaka normal günde 2-3 kez yapıyor
minikkalp Ececem benim kızımda 20 günlük. Başlarda emzirip saatlerce uğraşıyordum gaz çıkarsın diye çocuğun doğru düzgün uyku düzeni huzuru olmuyordu. Özellikle geceleri işkenceye döndü. Bende artık yapmamaya basladim. Gazi sıkışınca zaten belli ediyor kendini bende kalkıp o zaman çıkarıyorum.
Bilcans Ececem ben bir kaç kere uykuya daldı uyandırmamak için çıkarmadım mahvolduk bütün gece ağladı kıvrandı yavrum 🥺