Bse bir ay önce kızım da öyleydi 7.5 aylıkta . Diş dönemi üstten geliyordu. Sonra bir hafta devam etti geçti akşam 4 den sabah 6 ya 7 ye kadar aç kaldı gece beslenmesi hiç yapmak istemedi o dönem. Kilo alımı yavaşlıyor onun dışında bi sağlık sorunu yaşamadık çok şükür