Bugün weweellin sterilizatörünğ kullanmaya başladım, biberonlaru duru su da yıkayıp koydum, tekrar aldığımda ise içlerinde hafif kireç birikintisi vardı sanki. Kaynatmaya alışkın olduğum için sanki kaynatmak daha steril gibi geldi bi an sizcede öyle mi? Sizler biberonları yıkayıp mı yerleştiriyorsunuz kaynatıyor musunuz arada ? Sterilizatör kullanışlı oluyor mu sizce