Kbrmrc yanlış yönlendirme yapmayım ama normalde önermiyorlar. Ben 15 16 aylık falan olmustu kızım o zaman içmeye başlamıştım ama doktora danışarak içtim ben diyetisyene sormuştum. Herkesin bünyesi farklıdır. Birde haftada 1 bardak içiyordum sadece riske girmemek için. Bence biraz daha bekleyin ne olur ne olmaz.