Oğlum 11ay8günlük cok sukur hıc bırseye alerjımız yok. 1 hafta önce 3 gün kuralıyla domates verdim herhangi bir reaksıyon olmadı dün tarhana corbasına koydum domates biraz fazla olunca sıcagıyla kavanoza kapadım dün yedi herhangı bır sıkıntı farkedmedım yanlız gunde 1 kere büyük tuvalet yapan çocuk dün 2 kere yapdı. bugun ise 3kere yaptı. Dünden kalan corbayı öglende yedırdım vucudunda veya yuzunde bır sıkıntı yok az önce buyuk tuvaletını aldım poposunda kızarıklık vardı. Sorum su acaba domatesden kaynaklı olabılır mı? Yanı bu bır alerjı mi?