Arkadaşlar eşimin memleketine gittik gittiğimiz ilk gün eşimin yengesi 14 yaşındaki oğluna krem sürüyordu neyi var dedim önemli bişey değil dedi bende ustelemedim aradan 3 hafta geçti bebeğim gece yatamıyordu sürekli uyanıyordu bende öyle her yerim kızarmıştı sinek ışırmış sandim onlarada söyledim evet sinek dediler orda 3 hafta kaldik meğerse bunlar uyuşmuş biz gitmeden önce doktor bunlara demiş dikkat edin evde kim varsa bulaşır hepiniz tedavi olun ama benden sakladılar eve gelmeme 3 gün kala pişkin pişkin söylediler dalga geçer gibi bir buçuk ay oldu oğlum bir yasında hergün daha kötü oluyor kurtulan varmi bu hastalıktan