Miniminicikim Bebegim cok az emiyor 1 saatte toplasam 20 dk anca 5 dk emiyor uyuyor geceleri zaten cok zor uyaniyor uyanip emmeside yinede 1 saatte 20 dk falan her iki gogusumden. Ne yapabilirim yardimci olabilir misiniz. Bebegim 8 gunluk
seyhaann Miniminicikim sarılıkla alakalı doktora götürdünüz mü? Benim bebeğimde öyleydi. Sarılık değeri yükseldiği için olduğunu söylediler.
Miniminicikim seyhaann yeni atlattik 1 gece yatti dustuydu degeri hastaneden cikali 4 gun oldu gerci ama:/
Miniminicikim Smy16 zorla agzina vermeye calisiyorum ama almiyor kitliyor agzini yedikten sonra kusuyor belkide doyuyordur diyorum ama cok az emme suresi iste
seyhaann Miniminicikim Kızımın değeri önce 15 çıkmıştı sonra 13 e düştü. 4 gün sonra kontrole götürdük 20e çıkmış dediler. 2 gece hastanede yattı.düşmüştü bayağı değeri bir hafta sonra tekrar götürdük yine yükselmiş dediler 😩 neden yükseldiği konusunda hala bir fikrim yok 🤷♀️
Miniminicikim seyhaann renginde falan varmıydı degisiklik peki nasil farkettiniz kontorolumuze daha var cunku:/
seyhaann Miniminicikim rengindede vardı sarılık göz kenarları sararmıştı bayağı. Ve çok derin uyuyordu yani uyandırmak mümkün değildi nerdeyse.
Miniminicikim seyhaann ptesi aile hekimligine gidicez topuk kani icin o zaman anlaşılır sanirim surekli zorla emzirmeye calisyim o zaman agzina tepiyorum resmen