seyhaann 49 günlük anne olarak yaptıklarımı yazayım , ilk olarak bi süre humana çay içtim sonra o bitikten sonra rezene çayı almıştım onu içiyordum bebeğe de fayda ediyordu sonra onun yanına kimyon da aldım ikisini bir içmeye devam ettim bulgur pilavı tüketiyorum arada bir baklava yiyorum 🙈🙈 yoğurt içine dereotu koyuyorum onu yiyorum ve en önemlisi bolca su içiyorum 🧡 bi sağım yapmaya 250 cc süt alıyorum umarım size de fayda eder en önemlisi pozitif düşün ben anneyim ve bebeğimi ben besliyorum ben bunu hep emzirirken bile diyorum çok şükür diyorum Allahım arttırıyor