Admsmyrgktg kızım 10 bucuk aylık su an 2 aydır herşeyi yıyorum doğdugundan berı gazlı bır bebek zaten hala daha öyle su içse bile çıkartıyor🤗 ilk aylar ınanılmaz dıkkat ettım resmen ac gezıyordum hersey gaz yapıyor dıye ama suan kolada içiyorum mercımekte yiyorum artık gazinı kendı çıkarabiliyor☺ doktorumuz sen yesende yemesende bu gaz olacak demişti haklıymıs yavas yavas deneyerek yemeye başlayabilirsiniz mesela ben kolayı yarım bardak içerek başladım baktım sorun yok o şekilde arttırdım☺