Covidi atlatanlae bakabilirmi
Bebege hicbirsekilde tedavi yok ilc verilmiyor dediler simdi ilac biraktilar ama cok agir sempton olmazsa kullanma dediler esimde 5 gunluk kullanicakmis bebegimde 2 güdur oksuruk var hemde asiri korkuyorum koronadan mi diye sizce napmam lazim ya kafam allak bullak oldu pediatrinizle gorusun dedi de ben devlete giden biriyim ozel doktorumuz yoki