43 günlük Kolik bir bebeğim var. Gaz sancısından saatlerce kasılıp kalabiliyor . Herkes rezene ver diyor ama ben kararsız kaldım . Bugün doktor olan bir ahbabımızda verebilirsiniz dedi ama kafamda soru işaretleri var . Veren var mı acaba? Verdiyseniz kaç çay kaşığı verdiniz