Bende avent wasabi kullandım ilk tadımlarından bu yana sebzelerini meyve püresi için elmasını armudunu hep onunla pişirdim
kendime brokoli vs de pişiriyorum buharda. Ben çok memnun kalmıştım işe gitmeden hemen pişirip blender yapıyordum annem yediriyordu