Merhaba anneler saçımla ilgili bisey sormak istiyorum 2018de saçımı siyaha boyamistim sonra 2019da ombre yapalım dedi görümcem olmaz abla siyah boyamistim dedim benim çok iyi bi kuaför arkadaşım var başarılı o yapar diyerek tamam dedim gittim ombre değil de turuncuya yakın sarı oldu sağolsun 😑 bende kestim durdum uçları falan baya gitti o renk şimdi ise tekrar siyah boyamak istiyorum sizce olurmu yanar diye korkuyorum 1 sene geçti en son boyatmam şimdiden teşekkür ederim 🙏