Aynısı benim kızımda da var daha 4 aylık. İnstgramda hekim anne diye bir sayfa var Görkem astarcıoğlu çocuk doktoru onun sayfasına bakabilirsiniz. Normalmiş damak mukozasının artığı inciler oluyormuş. Bende ellerimi güzelce yıkayıp kontrol ettim sertlik yok sanırım dediği gibi inci oluyor