Kızlar bebeğim 4+1 aylık ama ben yavas yavas ek gıdaya baslamak istiyorum küçük küçük tattirmak istiyorum suan emziriyorum günlük sadece 3 kere mama veriyorum sizce cok mu erken ek gıda için dun aksam hero baby +4 aylık kasik maması vardi azcik verdim yedi ama ben havuçlu felan başlayayım diyorum onu denedim aldi yani ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz