Hanımlar merhaba. Arkadaşım Şişli Etfal Sarıyer binasında doğum yaptı 3 gün sancı çektirmişler kendi sancısı+Suni sancı. Sezaryen istemiş yapmamışlar başka hastaneye gitmek istemiş göndermemişler. 3 günün sonunda sezaryene almışlar bebek kakasını yemiş hemde baya bi yemiş. Küvezde şuanda durumu iyi değil lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏼🙏🏼