Paresss bebeğiniz daha çok minik, gaz damlası şekerli olduğu İçin bebeğe tokluk hissi yaratıyor. Mümkün olduğu kadar elle çıkart aya çalışın. Gaz damlasını da doktorunuza sorup öyle verin, sab marka evet bize de çok iyi geldi ancak biz 1. Ayından sonra başladık. Bu arada kimsenin dediğine göre değil bebeğe göre verin damla sayısını. Önce 5 verin sonra geçmiyorsa bir dahakine 7 verin, belki 5 damla iyi gelecek. size gereksiz yere 8-10 vermeyin. Ne olursa olsun oda bir ilaç. Sakın şekerli su vermeyin, bitki çayı falan da içirmeyin önerenler olacaktır. Siz kendiniz her yemeğinize kimyon atın, tadı çok iğrenç ama kimyon çayı da içebilirsiniz. Mümkün olduğu kadar gaz yapacak herşeyden uzak durun ve ayaklarınızı sıcak tutun. Güle güle büyütün bebeğinizi. Gaz çok zor 3 ay hiç uyumadık biz, ne zaman ayaklar havaya kalktı elleriyle ayaklarını tutmaya başladı o zaman uyku yüzü gördüm bende 🥺