Sadece bir iki kere kullanabildim. 2 ay once almıştım sütüm yoktu ve meme reddi sorunumuz vardi diye elime ulaşınca bir iki kez kullanmaya kalmadan göğsüm kurudu bebegim de emmeyi tamamen bıraktı zaten. Tüm paŕcalari eksiksiz bende duruyor. Ihtiyacı olana sterilize edip 150 tl’e verebilirim. Yedek parçaları şarj cihazı kutusu ile eksiksiz bir şekildedir.