ikos58 canım bende 1.5 aydır mama+meme veriyorum bebeğim 3.5 aylık geçen hafta ultrason çektirdik (göbeğinde şişlik var gibi geldi )böbreklerinde taş olduğunu öğrendik tesadüfen 😔aldık çocuk nefroloğu bir profesöre götürdük bize ilk dediği su veriyormusumuz oldu mama alan bebeklerin su içmesi gerekiyormuş ,hemde mama ağarlıklı besleniyorsa günde 1 su bardağı ,meme ağarlıklı besleniyorsada 1 çay bardağı içmeliymiş ben bilmediğim için vermiyordum aman sizde aynı hataya düşmeyin .sadece anne sütü alan bebeklere su vermeye gerek yok 6 ay dedi