Ebrcrkc Kızlar bugün 2.ay aşılarımizi olduk ateş olur mu korkuyorum 😙olursa ne yapayım? calpol şurup aldık ama verilmeli mi verilmemeli mi?
DefneRana3881 Ebrcrkc canım benim kızım da ateş olmadı çok şükür olsa bende calpolu hazrda bekletiyordum verecektim ama çok huysuzdu 1 hafta on gün sürdü mızmız huysuz halleri sonra geçti
Nurtenn Ebrcrkc benim oğlumda ateş yaptı 38.5 oldu ateşi calpol verdim üstünüde çıkardım zıbınıyla kaldı biraz ateşi kısa sürede düştü zaten
Annesininprensesi Ebrcrkc bizim de hic ates olmadi şükür ilaci ateşi olunca verin ateşi yoksa vermeyin burada bende post açtım vermeyin aşının etkisini azalıyormuş dediler insallah sizin bebusin de ateşi çıkmaz sık sık kontrol edin
Ebrcrkc Annesininprensesi evet bende okumuştum burda aşının etkisinin yok olduğunu o yüzden tereddüt ediyorum ama yükselirse de insan ne yapacağını bilemez ya inşallah yukselmezde bakalım 🙏
Kahvegerek Hiç huysuzluk yaşamadık uyudu aksine ateşi çıkmadı gece 4 de biraz çıkar gibi oldu calpol verdim. Aşı izi ilk zamanlar oluşmadı tutmadı mı diye düşündüm bi hafta sonra çıktı