Yunusemre20 eğer ki diş sancısı karın ağrısı gazı vs yoksa ya da enfeksiyonu besin alerjisi falan, maalesef o 40 dkda bir emmeler alışkanlık haline geliyor. Bu konuda doktorumuz gece beslenmesini kesinlikle bitirmek gerektiğini söylüyor çok net bu konuda. Çünkü emziriyorsunuz gaz yapıyor gazdan uyanıyor memeye saldırıyor tekrar gaz yapıyor ve bu bir kısır döngüye dönüşüyor demişti. Etrafımda kiminle konuştuysam gece beslenmesini kestiklerinde rahat ettiklerini söylüyorlar 🙄