Kizlar bebegimin vucudunda kahverengi lekeler var.resim yukleyemiyorum gostermek isterdim.karninda var poposunda ayaginda var.ama dogustan oldugunu bilmiyorum bebegim 20 gunlukken dikkatimi cekti.dunyaya geldiyinde sariligi vardi yutkunamiyodu diye Bakuye goturduk.esimle cok korktuk bilgimiz olmadigi icin cabuk iyilessin diye.hastanede gormemistim eve gelince gordum