Yarenmerveee sma optipro mu kullaniyorsun gülum ?
🌺oğlum 3.ayi yeni bitirdik hipp combiotic kullaniyoruz ama 2 saatte bir 30 cc ancak iciyor 90 cc ile 120 cc olmasi gerekirken tok tutmadigini dusunuyorum bide
🌺beni mahvetti bu sekilde beslenmesi hic uyumuyorda normalde 3 ,4 saatte bir beslenmesi lazim oyle asla olmuyor az az gıdım gıdım iciyor saclarim beyazladi
🌺aptamil kullandik deki gibi kabi ve gaz
smilac deli gibi gaz
hummana da gaz yapti
doktor dedi sma dene dedi bide
sizde gaz kabizlik durumu nedir acaba canin bide kakasi yesil renk diyorlar oylemi oluyor ve tok tutuyormu ayrica beslemesi nasil kilo aldirimi vs
🤦♀️canim annem cok soru sordum ama acemiyim sizin desteginize ihtiyacim var