gokgok Arkadaşlar Amerikada pediatrislerce önerilen 1 numaralı marka Enfamil. Anne sütüne en yakın mama olduğu söylenmişti bana. Skt si 1 mayıs 2021.
VERA19 gokgok Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/176961-foto-raf-y-kleme
gokgok Perimasalii yükledim sanırım😅 aynı marka ama aynı ürün değil sanırım. Benimkinde infant yazıyor. (0-12 ay için)☺️