Melindaninannesi Dilaraya böyle sıkıntılar yaş hesaplama konusunda da yaşanıyor. Bebeğin doğar doğmaz 1 aylık olmadigina göre. 3 aylık 🤗 3 ayın üzerine gün eklenecek bundan sonra
Deletedmom5447 Dilaraya ekimdeyiz daha 3 aylık nasıl 4 aylık oluyormuş ekimden bu yana 4 ay mi geçmiş kayınvalidenize sorun 🙄😅
Mercansmom Dilaraya evet 3 aylık doğduğu andan itibaren 1 günlük diye sayıyoruz derseniz anlayacaktır ☺️ yaş konusindada aynı şey oluyor doğum yılını da 1 yaş diye sayıyorlar 😂