Arkadaşlar başına gelen varsa lütfen cvplayın, komşumun oğlu var ikizler 4 yaşında. 1 haftadır hep halsizim diyip yatıyormuş, annesi doktora götürdü baya detaylı tetkikler yapıldı, hiç bir şey çıkmamış. Dünden beri de uyanıkken altını ıslatıp söylemiyor, kakasını altına yapıyormuş tuvalete gitmek istemiyormuş. Nasıl davranmalı ne yapmalı, şimdiden teşekkürler 🙏