Dogeda 21 aylik ve 6 aylik benimkiler de.. tek bakiyorum cocuklar erken yattigi icin esimin cok bi yarari olmuyo acikcasi gec geliyo.. zaman zaman kaos ev:) ama keyifli.. tek olmadigini bir suru kisinin boyle buyuttugunu, elbet onlarin da buyuyecegini vs bu tarz olumlamalarla dustugunuz an kalkin..