Dogeda Kızlar 20 günlük bir bebeğim var ve bir de 2,5 yaşında bir kızım var. Şimdilik annem burda ama yakında gidecek. Napıcam ben bi akıl verin? Nasıl başediyorsunuz?
Tuba Dogeda bir 20 aylık bir de 2 aylık oğlum var, elbette zorlukları oluyor ama genel olarak güzel ilerliyor her şey. Sakın strese girmeyin ev kusursuz temiz olacak falan diye.
Arzuayse Dogeda evet düzen kurarak oluyo hersey bazen bozuluyor ama okadar olcak. Benimde 1aylık oglum ve 2yasında oglum da var ve anlamıyo hiç beni henüz. Kaynanalı evde oturuyorum ve herseyi çok görüyorlar pek yardımcı olmuyo lar düşün halimi. Kendi evinde büyüt annen varsa yardımcın olsun yeter
Fatmaaker Dogeda elbet geçer herşey eksiksiz olacak diye düşünmeyin derim 3 çoçuklu anne olarak sakin olun bebeğinizin tadını çıkarın 😇😇😇 huni ile gezen biri olarak 😂😂🤩
Kvldn7 2babygirl kesinlikle herşey düzenli bizim evde de koca ayının meyve saati bile var 🤣 2 kızım var üstelik aralarında sadece 13 ay var eşimle beraber heryere gideriz 7de uyanıp 11-12de uyuyorum gündüz ikisi tek uyku yapıyor aynı saatlerde herşeye fazlasıyla yetişiyorum cok hızlıyım
Mirac_21032019 Tuba benimde 22 ay araladi olacak 6.5 aylik hamileyim o kadar cok korkuuorumki yetisemiycem diye
Dogeda Tuba temizlik benim için önemliydi ama zaten yetişemeyeceğim mecburen çocuklara odaklanacağım😔 çok saol cnm
Dogeda Arzuayse Allah yardımcın olsun cnm ya ben kaynanamla olsam hiç yapamazdım heralde 🙄 Ya bebek uyumuyor sonra düzelir mi bilmem🤷♀️ Büyük de ilgiye çok alışık yetişemem diye korkuyorum
Dogeda Fatmaaker uykusuzluk olmasa herşey daha güzel olurdu belki 😔 3 çocuğu düşünemiyorum bile Allah yardımcın olsun🙏🏻🙏🏻
22ikiprensannesi 4 yaşında oğlum var bide 7 buçuk aylık oğlum , kaynanam yakında çok gidip gelmem yani bı faydaları yok eşim vardiyalı çalışır 15 gün tekiz evde. Çok güzel de zaman geçiyor korkmayın sizde yaparsınız
Dogeda 22ikiprensannesi Ay inşallah cnm ya büyük kızım uyum sağlasa şükredicem de henüz tam kabullenemedi😔
Ikrazumra19 Dogeda 28 aylik kizim 6 aylik bebegim var zamanla duzen oturuypr ilk aylar zor oluyor ama sonra normale donuyor
Dogeda Gokcehanim evet benim küçük de uyumuyor şu anda sonra düzelir mi bilmem Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
dios_gokta 4 yaşında kızım 6 aylık oglum var yoruluyosun evet alısıyosunda Allah yardım ediyor ben tek başıma büyütüyorum ne annem ne kaynanam var eşimde akşama kadar işte oluyor 4 4 luk degıl sakın herseye yetısırım dıye odaklanma evlatlarını yetiştir yeter buyudukce küçüğün sende rahatlıyosun kolaylık diliyorum😘
ikicocukludunya Dogeda benim de 3 yaşında ve 12 gunluk ogullarım var, calısıyordum gebelıkten once, bakıcımız devam edıyor ,ama şu şekilde bile o olmayınca zorlanıyorum küçük hiç uyumuyor,düzene gireriz Allah yardımcımız olur inşallah
Nuryalcndag Dogeda benimde biri 22 aylık diğeri daha 12 günlük 🤗 şimdilik idare ediyoruz ilerisini bende merak ediyorum sizin ki gene büyükmüş 2.5 yaşında ☺️🥰
Mirayasyanin_annesi Sanırım en küçük bnim ki 19 aylık birisi 8aylik birisi kirkimcikana kadar kız kardeşim durdu sonra bir iki gün zorlandım şuanda düzene bindirdik giiduoruz 😂 benim yaptığım gibi strese girme evi temizliycem üç dört türkü yemek yapicam diye benim koca kıymet bilmedi çünkü
Dogeda Mirayasyanin_annesi yemek falan nasıl yapıcam hiç bilmiyorum ki, normalde de elim ağırdır benim hızlanmayı öğrenciden mecbur 😭
KuzeyRuzgari 23 aylık ve 3 aylık 2 erkek bebek annesiyim. Korkutmak istemem ama çok çok zor. Hele ikisi de emiyosa 🤦♀️ benim annem tam 45 gün yanımda kaldı sonra da ben ona gittim 2 ay beraberdik şimdi 15 20 günden beri annanemleri görmeye memlekete gitti. Bu aralar da kayınvalidem yardımcı oluyor. Allah ikisinden de razı olsun. Kayınvalidem hiç olmazsa gelip karnımı doyuruyor evimi temizliyor. Annem desen elim kolum bacağım herşeyim. İnşallah bi an önce düzene girer yoksa psikolojim alt üst. 😔
Dogeda KuzeyRuzgari Ay Allah yardımcın olsun cnm senin işin daha zormuş 😔En azından kızım emmiyor bezi falan da bırakmıştı bide onlar olsa bilmiyorum halimi😔
Ikrazumra19 Dogeda zor canim kimse sana kolay diyemez ozellille ilk 3 ay cok zorlandim ben 4.aydan sorna biraz daha iyi oluyor