Bsrbkts daha yeni yeni alışıyor annesi biraz zaman gerekli zaten şu an yedikleri ek gıda 1 çay kaşığı kadardır gerisi anne sütü yada formül mama,böyle böyle az az alışacaktır,yine her bebeğe göre değişiyor kimi ek gıdayı çok çabuk kabul eder ve miktar olarak 1 kaşıktan fazla da yer,kimisi de daha uzun sürede miktarları yavaş yavaş arttırarak ki bu bazen aylar sürebilir,benim kızım öyleydi 6 gün sonra 1 yaş olacak gıdım gıdım yer bazen bende çok zorluyorum ama bazen de zorlamayacağım bıraktım artık pes diyorum