nuuluuuu24 benim çenem çok küçük olduğu için 27 dış var 5 tane diş çıkamamış. 3 kez aldırdım. 1 tane daha gömülü kaldı o da çok rahatsız etmiyor aldırmayacağım. Ben özel muayenehanede çene certains aldırdım. Hatta 2 tanesi üst üste biri 7 yaş diğeri 20 yaş dişiymiş. Ilk günler çok ağrı oluyor hep apranax ile durdum ben. 1 haftada iyileşiyor. Benim dişler sınır üzerindeydi. Alt dudağımda bir kaç ay hissizlik bile olmuştu