Merhaba arkadaşlar. Eşim hastanede çalışıyor aylardır diken üstündeyiz covid bulaşacak diye tüm önlemleri alıyoruz. Yatakları ayırdık, sokağa çıkma yasaklarının olduğu dönemde evleri ayırdık filan…. ama cahil olan eşimin ailesi gelmiyosunuz gitmiyosunuz diye küstükleri için onlara gittiğimiz gün hepimize Covid bulaştı. Üstelik bizden önce ziyarete gittikleri akrabalarının grip gibi olduğunu günler sonra öğrendik. Bize söylemiyorlar (!) (bu zamanlarda hala akraba ziyareti yapmayı düşünen cahiller işte!!) Neticede pozitifliğimiz çıktı ikimizde de. Sonrasında kızımız da ateş arttı ishal arttı. Ona da test istedik o da pozitif çıktı.Çok çok ağır geçirdi. İki gün ateşini düşüremedik su bile içmedi. Lütfen dikkatli olun. Bebekler kolay atlatıyor diyorlar ama çiçek gibi soluyorlar hemen… Ben şimdi sizlere bir şey danışmak istiyorum. Biz 10 gün karantinayı bitirdiktenn sonra normal yaşamımıza devam edicez neticede. Benim aklımdaki sıkıntı şu ki ben bu evi nasıl dezenfekte edicem neticede her yerini
kullandık 3ümüz de pozitif. Bu ortam dezenfektanıyla temizleme yapan aletten mevcut kendi iş yerimde. Onunla dezenfekte etsem bebeğime zararı oluyor mu? Hiç evini bu yöntemle dezenfekte eden oldu mu aranızda?